wtorek, 15 października 2013

Prolog

   Prolog 
    

    Świat czarodziejów odetchnął z ulgą. Czarny Pan odszedł bezpowrotnie. Niestety, pociągnął na drugi świat wiele niewinnych ludzi, także tych najbliższych. Wielkie szkody odniósł też sam budynek zamku Hogwart. Podczas bitwy całkowicie zdewastowano wschodnią część zamku. Z resztą, cały gmach został uszkodzony.
     Mimo, że Voldemort zginął, nic już nie będzie takie samo. Serca niektórych zabiją mocniej, inne zaś staną, lub już stanęły na zawsze.
     Co przyniesie siódmy rok w Hogwarcie? Wiele, bardzo wiele wrażeń.




~~~~***~~~~

Witam Was baaaardzo serdecznie! :)
Oto prolog mojej historii Dramione.
Czytałam już wiele opowiadań z tym parringiem
no i wpadłam na pomysł sama coś napisać :D
Mam nadzieję, żę przypadnie Wam do gustu!
Prowadzę rówineż drugiego bloga,
który zaś opisuje miłość Harry'ego i Hermi :
harry-and-hermione-magic-history.blogspot.com
Jeszcze chciałam poprosić o komentowanie:)
Pozdrawiam, Alex Potter !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz